* Регистрация    Гараж Гараж * Вход 


* Мы в TELEGRAM * Наши СТО * Чип-Тюнинг * Барахолка Polis.ua Партнер ОСАГО

В связи с участившимися атаками спам-ботов Активация новых пользователей осуществляется ВРУЧНУЮ Администраторами. Могут быть задержки.




Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 
Автор Сообщение
Не в сети
СообщениеДобавлено: 06 авг 2021, 23:06 
Наблюдатель
Аватара пользователя
Зарегистрирован: 06.06.2020
Сообщения: 9
Из: Ukraine (ua) Lemberg
Авто: 2008 Caddy 1.4
Репутация: 0
Подозрительный
Всім привіт.

Перед тим стався витік антифризу, корпус термостата розплавився коли їхав в тягнучці при температурі 35 градусів в тіні. Замінив термостат.

Поки що спостерігаю незначне зниження рівня антифризу (рідко), просто доливаю трохи до максимального рівня. Може просто випаровується, а може десь не до кінця затягнули хомут, треба знову везти на діагностику. Прочитав про герметик системи охолодження, який можна просто долити в бачок і він "сам" знайде де протікає, від контакту з повітрям затвердіє і припинить витікання (не стикався і тому не знаю чи це просто маркетинговий хід чи дійсно таким варто користуватися).

Основне що турбує - в тягнучці або на світлофорі вже декілька разів загорялася лампочка радіатора. Паркуюся одразу ж збоку, трохи відкручую акуратно кришку бачка антифризу, рівень трохи піднімається, лампочка гасне, їду далі (хоча рівень до відкручування і так був не нижчий за мінімальний). Коли приїжджаю і глушу, то бачу що основний вентилятор крутиться.

Кришку бачка замінив тиждень тому, була версія що в кришці зіпсувався клапан але видно "не воно", бо з новою кришкою поведінка не змінилася. Таку версію сказали бо побачили що один з широких шлангів "здувся навпаки", тобто десь виник вакуум.

Тепер сказали ще одну версію що вихлопні гази можуть потрапляти в антифриз, що в принципі не зовсім логічно якщо виникає вакуум, але я не розбираюся, може в цьому є сенс.

Купив додатковий вентилятор (є штатне місце для другого меншого вентилятора), ще не встановив, хочу підключити після запалення і вивести кнопку в салон, щоб включати в тягнучці.

На всякий випадок в тягнучці включаю пічку на максимальний обігрів щоб тепло з двигуна пішло в салон, хоча літом це зовсім не комфортно.

Підкажіть хто стикався з такими симптомами, що робити.


Вернуться к началу
Профиль
 
Не в сети
СообщениеДобавлено: 06 авг 2021, 23:44 
Наблюдатель
Аватара пользователя
Зарегистрирован: 06.06.2020
Сообщения: 9
Из: Ukraine (ua) Lemberg
Авто: 2008 Caddy 1.4
Репутация: 0
Подозрительный
Уточнення: шланг був "неправильно здутий" до того як поміняв кришку бачка антифризу, після того такого більше поки що не бачив.


Вернуться к началу
Профиль
 
Не в сети
СообщениеДобавлено: 07 авг 2021, 21:55 
Наблюдатель
Аватара пользователя
Зарегистрирован: 06.06.2020
Сообщения: 9
Из: Ukraine (ua) Lemberg
Авто: 2008 Caddy 1.4
Репутация: 0
Подозрительный
Чудом Божим доїхав зранку без проблем ~90 км по трасі. Не було ніякої тягнучки, тож їхав під 90 км/год, все пройшло ок.

Далі вже під вечір їхав ґрунтовою дорогою під 5 км/год і мабуть через це перегрівся, оскільки не було природного сильного притоку повітря з боку решітки капоту. Потік антифриз. Заглушив. Відкрив капот. Своїми очима побачив місце звідки був витік - це пластмасовий трійник для з'єднання патрубків охолодження, один з яких йде до редуктора газу. Один з конекторів трійника тріснув, однак вдалося затиснути залишок конектора хомутом, залив дистилят і проїхав приблизно кілометр; далі повторив таким чином тричі, бо патрубок вискакував під тиском; в такий спосіб успішно доїхав додому.

Хто ставить трійники в такому важливому місці з пластмаси??? В мене багато запитань до майстра.

План подальших дій: з понеділка звернутися на найближче СТО за металевим трійником; хоча якщо навіть не буде трійника, то попрошу підібрати звичайну металеву трубку відповідного діаметру і з'єднаю без патрубка до редуктора газу; поїду далі на бензині поки не знайду потрібний металевий трійник. Коли знайду металевий трійник, то поїду на СТО злити дистилят і залити антифриз.


Вернуться к началу
Профиль
 
Не в сети
СообщениеДобавлено: 09 авг 2021, 10:24 
Член клуба
Аватара пользователя
Зарегистрирован: 09.04.2010
Сообщения: 11574
Из: Ukraine (ua) Харьков
Авто: B7 2.0TDI
Репутация: 264
Активист клубаАктивист клубаАктивист клубаАктивист клубаАктивист клубаАктивист клуба
Награды: 4
кроме пластикового хомута, вангую там еще и с циркуляцией какая-то оппа. газовщики такое любят
поэтому и перегрев.
также радиатор - чистый?


Вернуться к началу
Профиль Просмотреть гараж пользователя
 
Не в сети
СообщениеДобавлено: 09 авг 2021, 14:10 
Наблюдатель
Аватара пользователя
Зарегистрирован: 06.06.2020
Сообщения: 9
Из: Ukraine (ua) Lemberg
Авто: 2008 Caddy 1.4
Репутация: 0
Подозрительный
Ще помітив тріщину в бачку.

Походу не циркулює.

Чи чистий радіатор - не знаю як самому дізнатися.

Застряг я тут в родичів в селі 90 км від дому. Пробую замовити бачок і трійник новою поштою, далі на тросі до СТО...


Вернуться к началу
Профиль
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 5 ] 
   Похожие темы   Автор   Ответы   Просмотры   Последнее сообщение 
В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. Лампочка дневного света в заводской салон Volkswagen T4

в форуме Запчасти

Gloff

0

2358

18 ноя 2015, 08:33

Gloff Перейти к последнему сообщению

В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. лампочка уровня ох. жидкости

в форуме Дизельные двигатели

ivan01

2

3951

15 дек 2012, 21:12

ivan01 Перейти к последнему сообщению

В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. Лампочка давления масла

в форуме Бензиновые двигатели

Ольга

3

3981

14 авг 2012, 15:25

Daemon76 Перейти к последнему сообщению

В этой теме нет новых непрочитанных сообщений. Рейлинги, фари HELLA, решітка радіатора на Passat b5

в форуме Запчасти

yura26

0

4047

20 май 2013, 09:48

yura26 Перейти к последнему сообщению

Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней. решітка радіатора Passat B6 оригінал

в форуме Запчасти

VovikA5

3

3875

01 июл 2016, 05:06

VovikA5 Перейти к последнему сообщению


Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас эту тему просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гостя


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

© 2010-2011 VWCLUB.UA Всеукраинская общественная организация "Фольксваген Клуб"
Все права на торговые марки и символику VW и Volkswagen пренадлежат концерну Volkswagen AG.

Наш форум работает на платформе


Жми по кнопке и тестируй 30 дней!